Siitä lienee vierähtänyt jonninverran aikaa kun täällä olen viimeksi päivittänyt mitään...
Jotain pientä olen kuitenkin tässä reilu puolen vuoden aikanakin tehnyt, mutta laiskasti niitä muutamia pieniä näperryksiä olen jaksanut julki tuoda. Ei vaan ole ollut energiaa... ja se mitä puuhailuun energiaa jää, on mennyt ylimääräisen romun ja rojun siivoamiseen. Olen käynyt varmaan talon jokaisen kaapin ja komeron läpi ja PALJON on lähtenyt tavaraa kiertoon. Juuri vein monta pahvilaatikkoa kirpparille (lahjoituksena), semmoista mitä ei enää itse tarvitse. Verhoja, pieneksi jääneitä lastenvaatteita, pientä sälää, astioita...

Kesällä tosiaan tuli rempattua olohuone ja maalattua talo, joten niissäkin mennyt aikaa ja energiaa. Etenkin tuo olohuoneen vanhojen tapettien repiminen meinasi viedä uskon ja terveyden. Mutta valmista tuli ja olen äärimmäisen tyytyväinen!

Jospa tämä nyt tästä taas... pitääkin tsekkailla mitä täällä on tapahtunut hiljaisuuden aikana. Ainakin jotain laatikoita oli hävinnyt, niistä näytti olevan joku tiedote, sitä siis lukemaan!

KOIRAMÄKI-DECO on EDELLEEN HUKKATEILLÄ!!!!!
Luulen kyllä tietäväni missä sen pitäisi olla, mutta kun ei kuulu mistään mitään.....