Yllättynyt

täytyypä sanoa että aika odotettua postia tuli tänään. KOIRAMÄKI-DECO SAAPUI KOTIIN!!!

Mukana oli kyllä Lemmikki-decokin, kenen lienee ja minne lienee menossa Päättämätön
Luulin tämän olevan Piken lemmikkideco, jonne minulla on linkki tuossa sivussa mutta vähän olin jo että kuka sekoilee kun Piken (toisessa) blogissa oli juuri tällä päivällä merkintä että 2 v. reissussa ollut deco on palannut kotiin. Olin jo tosissani että olenko minä jokseensakin jakomielitautinen vai mikä juttu tämä nyt on Huuto Mutta että siis olen ilmoittautunut näköjään joskus v. 2008 kahteen lemmikkidecoon. Voi, kenen ihmeen tämä minulle tullut nyt sitten on?

****

Pitää paremmalla ajalla perehtyä tuohon Koiramäkeen, hienoja olitte tehneet ja useampi oli kysynyt että mistä niitä taskuja olen hommannut. Voitteko uskoa, että näin pitkän ajan päästä ei harmainta aavistusta! Valitettavasti en siis voi auttaa...